Klacht: Niet ontvangen levering

MarVl op 21 september 2021 over Blush Fashionstore in de categorie Internetshops - Kleding

Heb in Juli een bestelling geplaatst en zou binnen een paar dagen binnen zijn. Helaas was dat niet het geval, contact opgenomen met Blushfashion dat ik de bestelling niet meer wil omdat wij de andere dag op vakantie zouden gaan. Dat was 20 juli. Na een week hoor je dan dat er iets niet goed is gegaan met de bestelling en zit een retourlabel op. Sorry voor het ongemak. Zodra het bij hun binnen is hoort u het. Vervolgens hoor je weer een paar weken niks en mail je zelf weer. Dan hoor je de bestelling is op 29 juli afgeleverd, hoedan eij zijn op vakantie en de buren hebben ook niks. Volgens de gps van de bezorger is het afgeleverd, ik krijg een luchtfoto van de straat met ons huis. Is wettelijk niet eens geldig maar daar hebben we het verder niet over. Tot op heden niks ontvangen en er wordt ook niks gedaan. Oja na lang heen en weer mailen krijg ik een bon terwaarde van de bestelling. Ben ik dus niet blij mee. Maar verder kunnen ze niets doen. Ik ga dan ook de bon besteden in de hoop dat het nu wel goed gaat en voor de rest bestel ik hier nooit meer. Zejer geen aanrader

Een tegoed bon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blush Fashionstore

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blush Fashionstore nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarVl