Klacht: Niet ontvangen goederen

op 20 juni 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb op 29 mei 202,00 euro overgemaakt aan iemand van marktplaats, maar de goederen nooit ontvangen en de advertentie was ook gelijk daarna verdwenen. Het is via iDEAL betaald met kenmerk 29-5-2016 15:33 0030001597620802

Ik zou graag mijn geld terugkrijgen van Worldpay.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 21 juni 2016 om 07:33 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Heeft op 21 juni 2016 om 17:06 geantwoord

Ik heb uiteraard al geprobeerd om kontakt op te nemen met de verkoper, maar aangezien dit geen bedrijf is maar een oplichter, krijg ik geen reactie terug. Ook heb ik de ABN AMRO gebeld maar zij zeggen niets te kunnen doen en zij kunnen de IDEAL betaling niet zomaar terugdraaien. Mijne inziens is Worldpay verantwoordelijk voor het doorsluizen van deze betaling aan de oplichter en zou hierop aktie ondernomen kunnen worden.

Alle klachten die gemeld zijn door TanjaBoer