Klacht: niet ontvangen goederen

op 15 juni 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb via marktplaats een product gekocht en betaalt via ideal. Ik kreeg geen terug koppeling van de product nog mail en wanneer wordt geleverd en ik kan het ook niet meer zien via Marktplaats . Ik wil graag of het product of mijn geld terug. Referentie betaling world Costumer payment :

08-06-2016 16:46 0030001610734497 .

Ik wil graag of het product of mijn geld terug.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 15 juni 2016 om 12:12 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Heeft op 15 juni 2016 om 16:05 geantwoord

Ik ga niet akkoord met de oplossing. als u als payment service zaken handelt van desbetreffende bedrijf/winkel ,dan moet u de gegevens van hun hebben. anders had ik ze zelf eerst gebeld om te vragen waar het bestelde product blijft. Dus ik wil van u weten wie dit bedrijf is en hoe ik een klacht kan indienen bij hun.
Hun hebben geen terug koppelings mail gestuurd en dus vraag aan u de contact gegevens.

Alle klachten die gemeld zijn door Rockwell