Klacht: Niet netjes behandeld dossiernummer 25859506

op 03 maart 2020 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Beste Heer Mevrouw,

Ondanks ik een betalingsachterstand heb vind ik het wel zo netjes dat ik als ieder ander word behandeld.
Ik ben gebeld door een medewerker van de afdeling executie en sprak mij aan met een vervelende toon en deze zelfde man beweerde dat hij mij per post had geïnformeerd over het dossier wat totaal niet het geval was is. toen ik hem zei dat ik van hem niets had ontvangen begon hij over de brief van Leystromen al bij al heeft deze man mij totaal niet menselijk behandeld ik ben ontzettend boos op hem

Als deze man iedereen hetzelfde behandeld en mensen met een nette toon aanspreekt en vooral de brief verstuurd en niet alleen zeggen dat hij dat heeft gedaan en dan alsnog snel via e-mail versturen.
Ook mensen met schulden zijn mensen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 06 maart 2020 om 15:07 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw klacht behandeld. Er is een brief naar u verstuurd per post met een inhoudelijke reactie op uw klacht. Deze brief zult u eerdaags ontvangen.

In verband met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) plaatsen wij geen reactie op deze site.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN

Alle klachten die gemeld zijn door Inssaf Abouchoaib