Klacht: Niet netjes behandeld door service balie medewerkster

op 14 mei 2020 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Bij Praxis Gouda heb ik kunst gras op maat besteld met korting.
Op maat bestellen ging verkeerd maar dit is in principe goed opgelost. Er zou een nieuwe bon van de order worden gemaakt en het werd alleen duurder. Er bleek geen korting berekend over wat ik had betaald. Over gebeld en dit zou geregeld worden. Netjes behandeld door de medewerker en hij heeft zijn best gedaan vanaf de order tot en met de aanpassingen om het goed af te handelen . Hij hield me ook op de hoogte van het hele proces dat blijkbaar nogal ingewikkeld was. Bij het afhalen van het gras al chagrijnig bejegend aan de service balie. De korting bleek niet berekend op de nieuwe order. De service balie medewerkster vroeg zich hardop af waarom haar collega dit niet goed geregeld bleek te hebben. Aan de kassa alsnog van het overige bedrag de korting gekregen en ik vroeg om een nieuwe bon. Ik liet naar zitten dat ik ook eigenlijk nog recht had op de korting van d e aanbetaling. Ik wilde graag een kopie van de bijgewerkte order. Die had ik niet nodig, ik had al een afreken bon nodig. Ik zei , nee want als er nu iets mee is, heb ik geen bewijs van de order. Heeft u niet nodig. Was het korte antwoord van de service balie medewerkster terwijl ik met de caissière in gesprek was. Ik ben eerst de spullen in de auto gaan leggen. Toen ik terug de winkel in ging voor een kopie van de bon negeerde de service balie dame me volledig toen ze langs me liep, en ik meldde dat ik toch een kopie wilde hebben. Ze draaide haar hoofd weg en liep door. Ik vroeg of ze mij serieus aan het negeren was en mevrouw zei toen dat ze bezig was. Ik heb gemeld dat ze dat dan ook even netjes kan melden.
Ik ben zeer teleurgesteld in de houding van deze dame en de winkel. Hoeveel moeite kan een stuk kunstgras kosten.
Mede hierdoor heb ik besloten dat ik in elk geval nooit meer naar deze winkel zal komen.

Ik ben tevreden als de service balie medewerkster hierop wordt aangesproken. Zo ga je niet met klanten om namelijk en dit is een schande voor het bedrijf.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Siep99