Klacht: niet netjes behandeld

op 19 oktober 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Afgelopen jaar ben ik verhuist van een bovenwoning naar een benedenwoning Ík heb alle tuinplanten;tegels;sierwerk;sierbeeldjes gekocht bij de praxsis Maar ook kamer planten 3 stuks vetplanten met rode en groene bladeren het duurde 1 week toen 1 van de planten erge luis kreeg mijn dochter heeft toen staafjes gekocht;en op advies van praxsis een spray voor doden van luisÁlles gekocht bij de Avondsterweg
In Leeuwarden echter mijn moeder overleed in maart mijn zus 29 april er werd bij mij in gebroken en ik ben toen helemaal vergeten om eerder terug te gaan naar de praxsis echter de eerste 2 planten heb ik barstende vol luis wegegooit nu vandaag zag ik dat mijn laatste plant ook vol luis zat dat was vandaag 19-10-2016 genoeg dacht ik en ben aar praxsis gegaan daar werd na lang touwtrekken een bon aangeboden van 10 euro dat was een vergoeding van 1 plant\’Na lang praten ben ik boos wegelopen en heb de plant laten staan\’Mijn kinderen en collegas zijn hier erg van geschrokken ook al van de antwoorden tja dat overlijden kan ik niets aan doen nee inderdaad maar de dam die de leiding heeft daar had veel meer kunnen doen Ik vroeg een bon van 25 euro dat was te veel en dat zeg je tegen een klant die meer dan 1700 euro i een jaar uitgeeft mijn kinderen 2 stuks gaan ook verhuizen naar en huis met voor en achter tuin \’ze gaan naar een ander bedrijf;ik vind dat ik schandalig ben behandeld
En ga dit ook vertellen aan Kassa en kan niet waar zijn

Ík vroeg om een bon van 25 euro maar nu eigelijk hoef ik niets meer;
eerst alles verkopen en dan niet thuis helemaal geen meeleven of meedenken zo werkt het niet

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 24 oktober 2016 om 11:41 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door tttttaaaaaaaaaaaaaa