Klacht: Niet netjes aangepakt

op 23 mei 2020 over Poiesz in de categorie Supermarkten

Mijn moeder en tante waren vandaag 23-05-2020 bij jullie in poiesz Heechterp te Leeuwarden. Ze wouden drinken kopen voor de kinderen. Toevallig kwamen ze mijn nichtjes tegen met hun stiefmoeder. De filiaalmanager van daar heeft op een niet netjes manier haar aangesproken. Zijn precieze woorden waren ‘ het is niet de bedoeling dat je hier komt met je hele gezin’. Dit vind ik niet netjes en niet kunnen. Als hij dit op een normale manier had gezegd, was er geen probleem geweest. Je spreekt klanten aan op een nette manier, niet hoe je zelf wilt. Mijn moeder heeft hem toen gezegd wie wat waar en hij vond dit niet kunnen en heeft haar uit de winkel geplaatst. Mijn tante had al drinken voor mijn neefje gekocht, maar heeft het terug gebracht, omdat dit geen nette manier is om mensen aan te spreken. Hij zei ook iets over ‘ bruine mensen’. Wat heeft kleur te maken met dit?
Ik hoor graag van u wat u met deze klacht gaat doen. Ik neem dit niet geleidelijk en kom hier ook echt niet meer terug. Zelf stonden ze geen 1,5m van elkaar af, maar wil wel over andere mensen praten die met z’n drieën komen. Het ging om een vrouw met twee kleine kinderen.

Caroline Post

ik ben pas tevreden als er actie word ondernomen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Poiesz

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Poiesz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door iicaroline__