Klacht: Niet netjes

Atwa op 26 augustus 2021 over Randstad in de categorie Uitzendbureaus

Vanmiddag had ik een online solicitatie gesprek. Op tijd klikte ik de link om zo naar het online solicitatie te gaan. Na meerdere keren proberen lukte het mij niet om toegang te krijgen. Ik probeerde via de normale telefoon te bellen om te zeggen dat het niet lukt maar er werd niet opgenomen. 2 uur later probeerde ik het weer. Ik legde de situatie netjes uit en bood mijn excuses aan. Er werd niet vriendelijk gereageerd. Ik werd behandeld alsof ik dit al 10 keer zou hebben gedaan en dat ik loog. Ook werd er een oude situatie terug gehaald van een jaar terug terwijl dat toen gewoon netjes afgehandeld was. Er werd gezegd dat er geen vertrouwen meer is. Door dit heb ik nu een kans gemist op een baan waar ik veel interesse in had. Ook werd er gezegd dat ze mij heeft geprobeerd te bereiken via bellen. Dit is niet waar ook nadat ik mijn gespreks geschiedenis bekeek. Ik werd meteen afgeschreven zonder nog een kans te krijgen.

Een terugkoppeling hiervan en goede uitleg waarom ik meteen zo werd behandeld.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Randstad over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Randstad in behandeling genomen

Bericht van Randstad

1 jaar geleden - Beste Atwa, bij Randstad willen we altijd jouw kant van het verhaal horen. Daarom hebben wij een speciale, onafhankelijke kwaliteitslijn. Je kunt onze medewerkers bereiken door gebruik te maken van dit contactformulier: https://www.randstad.nl/werknemers/contact/klachten-werknemers Jouw klacht komt dan direct terecht bij de juiste manager. De manager zal binnen twee werkdagen contact met je opnemen om de klacht met je te bespreken en samen met jou te kijken wat de beste oplossing is. Wij zien jouw bericht graag tegemoet! ^Flo

Reactie van de melder van de klacht Atwa

1 jaar geleden - Ik heb dit vorige week gedaan en zou binnen 2 werkdagen een reactie krijgen. Dit is nog niet gebeurd. Graag wil ik nog een oplossing hiervoor.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Randstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Randstad

Heeft op 03 september 2021 om 15:10 geantwoord

Beste Atwa,

Bedankt voor je bericht. Volgens het systeem heb je geen klacht ingediend via de link die mijn collega eerder heeft gestuurd, zou je dit opnieuw willen doen? Als dit niet lukt, wil ik je aanraden om een mail te sturen naar [email protected] Mijn collega zal de klacht in dat geval handmatig invoeren! ^Dana

Atwa

Heeft op 03 september 2021 om 15:31 geantwoord

Nog niet opgelost

Reactie van de melder van de klacht Atwa

1 jaar geleden - Ik weet zeker dat ik dat wel heb gedaan. Ik heb nu weer eentje verstuurd. Is dit goed ontvangen?

Bericht van Randstad

1 jaar geleden - Hi Atwa, jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de oplossing. Zou je een e-mail kunnen sturen naar [email protected] waarin je aangeeft wat volgens jou een gepaste oplossing is. We kijken uit naar je mailtje.

Bericht van Randstad

1 jaar geleden - Ja! Deze is ontvangen, mijn collega zal de klacht direct indienen. ^Dana

Alle klachten die gemeld zijn door Atwa