Klacht: Niet nakomen van de beloftes

op 16 augustus 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Mijn moeder heeft vandaag nog een afgeprijzde kastje gekocht. Voor alle zekerheid heeft ze het nog gevraagt of ze kon terugbrengen om te ruilen. Antwoord was ja, ze moest wel in hasselt blokker ruilen. Mijn moeder komt thuis, de ene kast past perfect, de andere paste niet zo goed en wou daarom in een ander formaat gaan ruilen.(met de bus nog omdat ze geen vervoer had). Ze komt aan in hasselt blokker maar jammer genoeg ruilen ze het niet. De lange afstand moest ze terug afleggen met haar lastige voeten. Ik belde zelf op, als antwoord zei mn dat ze niks konden doen. Wat een service zeg :). Mijn moeder vraagt info, vertrouwend op die antwoord koopt ze het product. En nu? We zitten op onze zetels met een weggegooid geld en een onbruikbare kast. Tevredenheid van de klant krijgt sowieso geen voorang bij blokker. Zelf meegemaakt.

Ruiling.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klantt.