Klacht: Niet nakomen van beloftes

op 14 juni 2016 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nti staat voor flexibel thuis studeren op eigen tempo. Niks is minder waar…begonnen in september 2015 met de HBO opleiding Bedrijfskunde MER. Uiteindelijk 3 weken terug alle opdrachten met een voldoende af kunnen ronden behalve de laatste portfolio opdracht 1.3.

Deze werd maandelijks uitgesteld en ik zit nu met het probleem dat ik nog steeds op de opdracht wacht terwijl er vertelt is tegen mij dat de opdracht 10 juni 2016 zeker te weten klaar zou staan, op dit moment wacht ik nog steeds. Ik heb de laatste maand dagelijks contact gehad met het NTI en ik word er niet bepaald wijzer van. ”De opleidingscoördinator moet er naar kijken, deze is dagelijks aanwezig maar een reactie verneem ik totaal niet en van de mentoren ook niks(niks ten nadele van hen).

Ik was erg te spreken over het NTI, maar dit is erg slecht. Helemaal voor het hoge bedrag wat je maandelijks van je rekening af kan halen.

NTI, nooit meer!

Als de opdracht online komt te staan

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:26 geantwoord

Beste student. Excuses dat wij nooit meer hebben gereageerd. Klacht.nl was helaas aan de aandacht van NTI ontsnapt. Ik hoop dat alles uiteindelijk is opgelost, zo niet dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat we alsnog voor u kunnen betekenen. Voor nu een fijne dag! '^LS

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:29 geantwoord

Nee mijn klacht is niet opgelost. Ik ga nooit meer naar het NTI en ik raad het iedereen van harte af. Een jaar nadat mijn klacht online heeft gestaan reageren jullie pas. Ik zou niet weten wat jullie voor mij kunnen betekenen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nickssss