Klacht: Niet nakomen beloftes, alles is onze fout

op 30 mei 2016 over actievandedag.nl in de categorie Coupon Sites

Via Actievandedag.nl 2x verblijf Parijs geboekt. Bij aankomst op 1/5 zijn boekingen niet bekend. Hotel nam telefonisch contact op, werd 20 minuten in de wacht geplaatst. Inmiddels 2 uur verder werden wij gebeld met een top oplossing; wij mochten ivm al het ongemak vier nachten gratis verblijven. Omdat wij de gevraagde bevestigingsmail nooit ontvangen hebben, moesten we ’s ochtends opnieuw bellen, ze zouden het even nagaan en terugbellen. Om vijf voor acht ’s avonds zelf gebeld. Ineens was het gratis verblijf niet mogelijk, dit was een foutje van de collega en dus zaten wij daar, inmiddels met een rekening van ruim €800,-. Avdd.nl kon ineens nog maar €100,- tegemoet komen. Nooit akkoord gegaan omdat er was afgesproken dat wij alles vergoed zouden krijgen. Na heel veel boze belletjes en het niet nakomen van beloftes (denk aan terugbellen etc). Inmiddels nog een fout gemaakt bij Avdd.nl waardoor we bijna 2x het factuurbedrag hebben gekregen, 1x van avdd.nl zelf en een keer, deels, van het hotel, maar zelfs nu is er niets mogelijk. Alles is onze eigen fout en moeten gewoon terugbetalen, er wordt gedreigd met het nemen van stappen jegens ons. Dat terwijl er wettelijk een overeenkomst tot stand gekomen is, een mondelinge overeenstemming die is opgenomen, wordt niet ontkent, maar als nog mogen wij een oplossing zoeken. Hele mail opgesteld aan actie van de dag met daarin alles juridisch uitgelegd en vervolgens teruggebeld worden door Norvick die de mail niet eens gelezen lijkt te hebben en ons bijna dwingt akkoord te gaan. Meerdere nare ervaringen ook gehad met hem, hij reageert alles op ons af en wij begrijpen alles verkeerd.

NIET de fout bij ons neerleggen.
Er is ons een gratis verblijf beloofd, dat houdt in dat wij van de € 412,- die is teruggestort door het hotel, nog recht hebben op € 178,- en de beloofde belkosten. Wij hebben er geen moeite mee om het geld wat ons niet beloofd is terug te betalen en eventueel zelfs de belkosten zelf te betalen, maar dat houdt in dat we maximaal € 234,- willen terugbetalen.

Door het terugbetalen van € 234,- en het aanbieden van excuses door Avdd.nl willen wij dat de zaak volledig is afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door vrhvbrdrs