Klacht: Niet nakomen afspraken en onwaarheden melden

op 14 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wacht nu al 3 dagen op een pakketje.
De eerste dag wordt gemeld dat een fout in de sortering heeft plaatsgevonden.
DE tweededag zou de chauffeur onderweg zijn met het pakketje maar er wordtniets specifieks gemeld.
Geen pakketje.
Vrijdag zelfde laken en pak.
Zaterdag wordt gemeld dat de chauffeur tussen 1615 en 18.30 zou langskomen.
Geen chauffeur gezien maar Dynalogic meldt wel dat de chauffeur is langs geweest en een briefje in de bus heeft gedaan.
Geen briefje gevonden en we waren thuis maar geen chauffeur gezien.
Toen de mededeling dat ze zondag zouden leveren maar helaas volgens de website werken ze niet op zondag.
Gevraagd om levering op maandag morgen. Meldt Dynalogic dat ze eind van de middag lamngskomen.
Helaas dat wordt dan een gesloten deur.

Als afspraken worden nagekomen, een fatsoenlijke manier van communicatie is en geen leugens worden verspreid.

Dynalogic

Heeft op 20 juni 2017 om 10:12 geantwoord

Geachte heer van der Hilst,

Allereerst onze oprechte excuses voor deze ervaring! Aan de hand van uw gegevens zie ik dat er helaas is geweest sprake van een sorteerfout. De order is per abuis op het verkeerde depot terecht gekomen. Op het moment dat dit geconstateerd werd hebben mijn collega's hun uiterste best gedaan dit zo spoedig mogelijk voor u op te lossen.

Verder zie ik ook dat de koerier inderdaad niet aanwezig kan zijn geweest, zaterdag 10 juni. Hij had flinke vertraging opgelopen, het was niet mogelijk om nog binnen het geplande tijdvenster te arriveren. Onze koeriers mogen na een bepaald tijdstip niet meer aanbellen waardoor ze genoodzaakt zijn om terug naar het depot te gaan. Normaal gesproken worden onze klanten hiervan op de hoogte gesteld. Echter is dat hier flink misgegaan, excuses! Om die reden zal ik uw klacht doorzetten naar de desbetreffende afdeling om dergelijke situaties in de toekomst te kunnen voorkomen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak!

Momenteel is de order geannuleerd, mocht u de order toch nog wensen te ontvangen dan adviseer ik u contact op te nemen met de leverancier. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door JWvdH