Klacht: Niet nakomen afspraken

op 01 december 2016 over Opel in de categorie Automerken

De klacht beschrijf ik in hoofdlijnen aangezien ik waarschijnlijk ruimte tekort kom.

Op 29 november had ik een afspraak staan om het navigatiescherm, USB-ingang en de claxon te laten repareren. Aan het eind van de dag kreeg ik een sms-je dat het scherm gemaakt was (joepie) en dat er vastgesteld is dat de claxon en USB-ingang kapot was. Aangezien de onderdelen niet in huis waren moet ik een nieuwe afspraak inplannen. Ik kon mijn oren niet geloven. Van de USB ingang is al een half jaar bekend dat deze kapot is. Aangezien ik geen tijd had om eerder langs te gaan wilde ik het bij de servicebeurt op 24 oktober laten repareren. Op 24 oktober is dat om onduidelijke redenen niet gebeurd. Afgesproken is om een aparte afspraak te maken omdat het navigatiescherm ook nog gerepareerd moest worden. Fair enough. De afspraak voor reparatie van navigatiescherm, USB-ingang en claxon (functioneerde niet meer na servicebeurt) werd ingepland op 29 november. Vindt u het dan raar dat ik boos ben als op het einde van de dag alleen het navigatiescherm is gerepareerd. Boos is echt een understatement. Nu moet ik WEER terug voor de claxon en de USB-ingang.

Het kost mij veel tijd en moeite om langs de dealer te gaan. Ik moet van alles en nog wat regelen. Auto lenen van iemand aangezien de kids toch naar school moeten. Avond ervoor auto ophalen, auto de dag erna terug brengen. Uur later op mijn werk, uur eerder weg. In de file op de Binckhorst terug. Vindt u het dan gek dat ik om enige coulance vraag na al die fouten die jullie hebben gemaakt? Realiseren jullie wel dat rijden zonder claxon erg gevaarlijk is. Zeker met 2 kinderen in de auto.

Excuses van Opel over de onprofessionele gang van zaken en uit coulance verwacht ik een gratis kaartupdate van het navigatiesysteem.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Opel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door erik01