Klacht: Niet nakomen afspraken

op 07 maart 2016 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Sinds 12 november 2015 ben ik in contact met Reggefiber over een aansluiting op glasvezel. Sinds 30 juni 2015 zitten wij te wachten op een aansluiting op het glasvezelnetwerk.
Wij hebben meerdere maanden moeten wachten tot jullie aannemer glasvezel bij ons kon komen leggen. Pas na meerdere herinneringen heeft het eerste contact plaatsgevonden. De gehele communicatie is erg stroef verlopen.
– Afspraken werden meer niet nagekomen, dan wel.
– Monteurs kwamen niet opdagen ondanks dat er een afspraak was gemaakt, met afspraakbevestiging.
– Er werd niet gecommuniceerd wanneer er opnieuw een monteur zou komen, pas na meerdere malen bellen vanuit onze kant kwam er weer schot in de zaak.
Door deze nalatigheid hebben wij sinds 30 juni 2015 zonder aansluiting op telefoon, internet en televisie gezeten. Dit heeft een nasleep gehad tot na oud op nieuw.
Ondanks meerdere malen contact te hebben gezocht met Reggefiber, wordt ons veel beloofd, maar niets nagekomen.
Hier hebben wij veel hinder aan ondervonden.

Ik ben genoodzaakt u met €50, - per dag te belasten. Dit gaat in op maandag 30 november 2015 doordat op deze datum de geplande afspraak niet door heeft kunnen gaan. Deze afspraak is door de aannemer niet afgebeld, wij hebben hier zelf achteraan moeten bellen om te vragen waar de monteur bleef. Op vrijdag 18 december hebben wij een werkende glasvezelkabel opgeleverd gekregen. Dit zijn 15 werkdagen à €50,-. Dit is al eerder met Reggefiber gecommuniceerd.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

Bericht van Reggefiber

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Merriënboer, Bedankt voor uw melding op de website van d.d. 07-03-2016 Ik heb uw melding direct doorgezet naar de betreffende afdeling. Zodra ik een terugkoppeling ontvang, zal ik u direct informeren. Wanneer u nog een vraag of een andere wens heeft, dan hoor ik dit graag van u. Met vriendelijke groet, Mascha Joren Escalatie team

Reactie van de melder van de klacht Francoise1993

10 maanden geleden - Beste Mascha, Is er al iets meer bekend over mijn klacht? Heb je al een terugkoppeling mogen ontvangen van Reggefiber? Ik hoop spoedig van je te horen. Met vriendelijke groet, Françoise van Merriënboer

Bericht van Reggefiber

10 maanden geleden - Geachte mevrouw van Merriënboer, Ik heb vernomen dat Reggefiber u een aanbod heeft gedaan voor een schadevergoeding. Wij wachten nu op uw akkoord en zullen het voorgestelde bedrag vervolgens met u afhandelen. Met vriendelijke groet, Joanne Baan Escalatie team

Reactie van de melder van de klacht Francoise1993

10 maanden geleden - Beste Joanne, Het aanbod van Reggefiber heb ik niet akkoord gegeven aangezien dit niet aan mijn gewenste oplossing voldoet. Het komt helaas ook niet in de buurt van mijn gewenste oplossing. Kunnen jullie hierover nog contact opnemen met Reggefiber? Ik krijg namelijk geen antwoord op mijn mails. Met vriendelijke groet, Françoise van Merriënboer

Reactie van de melder van de klacht Francoise1993

9 maanden geleden - Beste Joanne, Heb je al meer informatie voor mij? Ik hoop spoedig van je te horen. Met vriendelijke groet, Françoise van Merriënboer

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 04 april 2016 om 12:10 geantwoord

Bericht van Reggefiber

9 maanden geleden - Goedemorgen mevrouw Van Merriënboer, Hartelijk dank voor uw reactie. Zoals eerder aangegeven kunnen wij u Eur 150,00 bieden. Dat is het uiterste bod wat wij u kunnen geven. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Mascha Joren Escalatie team

Heeft op 12 april 2016 om 10:45 geantwoord

Ik heb al meerdere keren aangegeven niet akkoord te gaan met de geboden oplossing. Waarom staat mijn klacht dan op \"opgelost\".
Ik wil u vriendelijk verzoeken mij zo spoedig mogelijk te informeren over een nieuwe oplossing.

Bericht van Reggefiber

9 maanden geleden - Geacht mevrouw Van Merriënboer, Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb nogmaals navraag voor u gedaan en de vergoeding van Eur 150,00 is het enige wat wij u kunnen geven. Met vriendelijke groet, Marga Bouwhuis Escalatie team

Reactie van de melder van de klacht Francoise1993

8 maanden geleden - Beste, Ik heb al meerdere keren aangegeven niet akkoord te gaan met de geboden oplossing. Wanneer kan ik een nieuw voorstel verwachten? Waarom staat mijn klacht op 'opgelost'? Ik hoop zeer spoedig van u te horen! Met vriendelijke groet, Françoise van Merriënboer

Alle klachten die gemeld zijn door Francoise1993