Klacht: niet nakomen afspraak en liegen

op 07 februari 2018 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

na vanmorgen om 07:00 uur een storing te hebben gemeld zou de nachtdienst dat doorgeven aan de dagdienst en de storing inplannen. Zelf voor de zekerheid toch nog maar om 08:30 gebeld. Storing was niet doorgekomen maar zouden het alsnog in plannen. Rond de middag nog eens gebeld om te vragen hoe laat, dat zou tussen 12:30 en 16:30 zijn. Mijn vrouw is de hele dag thuis gebleven om de monteur op te vangen. Om 16:30 opnieuw gebeld, de monteur had nog twee meldingen waar wij er een van waren. Kon dus niet lang meer duren. 17:30 weer gebeld, de monteur zou gebeld hebben maar er werd niet opgenomen!?! En daarom maar niet gekomen. Nou heb ik de hele dag contact met jullie gezocht, er is mij meerdere keren verzekerd dat de monteur langs zou komen, en dan ineens wordt het morgen! Geef eerlijk aan als je druk bent en geen tijd hebt om langs te komen. Lieg niet tegen mij. Zeker geen flauwe simpele smoes dat de monteur gebeld zou hebben en er niet is opgenomen. Waarom zoek ik zo vaak contact met jullie als ik er niet zou zijn. De tweede leugen. Buitengewoon onprofessioneel en triest dat dit nodig is.

Stop met leugens en goedkope smoezen. Daar trapt niemand in en maakt je bedrijf zwak. Deze zaken worden besproken door mensen in bredere netwerken. Lijkt me niet wenselijk.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Breman Installatiegroep over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Breman Installatiegroep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Breman Installatiegroep

Heeft op 14 februari 2018 om 07:42 geantwoord