Klacht: Niet nakomen afspraak

op 25 oktober 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

En hier ben ik weer….
Vandaag wordt mijn tv weer niet bezorgd, er staat nu ineens dat er een sorteerfout is (lijkt wel pesterij omdat ik gisteren hier mijn klacht neerzette). Kost mij dus alweer een vrije dag. Schandalig, ik snap niet dat dit bedrijf nog ingehuurd wordt, als ik alle klachten lees wordt er dus nooit op tijd bezorgd door dynalogic. Dit bedrijf is echt niet te vertrouwen! Ik ga mediamarkt bellen om mijn bestelling te annuleren, dan bestel ik wel bij een bedrijf die een ander transport bedrijf inhuurt

Dit is niet meer goed te maken!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 25 oktober 2017 om 12:20 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Van der Veen,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben dit voor u nagekeken maar zien dat er sprake is van een sorteerfout. Uw order is per abuis op het verkeerde depot binnen gekomen. Om die reden is de afspraak nog niet door kunnen gaan. Dit wordt momenteel voor u uitgezocht. Wanneer het mogelijk is een nieuwe afspraak te plannen, ontvangt u hierover bericht van ons. Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team Wecare Dynalogic

Heeft op 25 oktober 2017 om 17:43 geantwoord

Hoe kunnen jullie dan elke dag zeggen dat de tv de volgende dag geleverd word? Dit heeft mij 2 vrije dagen gekost... Dan weten jullie dat toch ook een dag van tevoren dat er een sorteerfout is?

Alle klachten die gemeld zijn door gyuriharmke