Klacht: niet nakomen advertentiebelofte

op 29 april 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

in uw advertentie wordt een gratis aansluiting op glasvezel beloofd in het buitengebied van noordwest-veluwe. Uw klantenservice geeft echter aan dat het niet mogelijk is op mijn postcode(3853LE, nummer 5) omdat e geen glasvezel ligt. Dat is echter niet juist: enkele jaren geleden is er glasvezel aangelegd op ons prive terrein, woonparkje, maar zijn er geen aansluitingen in de huisjes gemaakt omdat ons dat €1500,- per huisje zou kosten. U blijft zich verschuilen achter het feit dat er geen postcode check kan worden gedaan.
Ik val met mijn postcode in uw doelgroep zoals aangegeven in de advertentie.
Deltafibre Netwerk wil mij aansluiten zodra ze klaar zijn met het uitrollen elders, maar daar heb ik met uw aktie tot 31 mei niets aan.

Mijn woning gratis aansluiten op het glasvezelnetwerk dat hier al op prive terrein ligt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Ik zoek graag voor u uit wat de mogelijkheden zijn op uw postcode m.b.t. glasvezel. U geeft aan dat er glasvezel is aangelegd op uw privé terrein, maar dat er geen aansluiting is geplaatst. Kunt u mij vertellen op welke manier de glasvezel in dat geval is aangelegd of ons hierin van een foto voorzien? Er dient namelijk een fysieke aansluiting aanwezig te zijn om gebruik te maken van onze diensten. We zien uw bericht graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Denis Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van de openstaande klacht hebben wij 3 weken geleden naar aanvullende informatie gevraagd. Wij hebben deze nog niet ontvangen. Graag ontvangen wij nog deze informatie van u. Mochten wij binnen 3 werkdagen geen bericht krijgen, dan gaan wij er van uit dat het niet meer van toepassing. We zien nogmaals uw bericht graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Leroy Caiway Webcare Team

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 07 juni 2021 om 17:45 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van het vorige bericht hebben wij geen bericht ontvangen. Wij gaan er van uit dat het niet meer van toepassing is sluiten hierbij de klacht

Mocht u nog vragen hebben neem dan graag contact op via:

chat: www.caiway.nl
whatsapp: 088 2249 111
telefonisch: 088 2249 111

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Leroy
Caiway Webcare Team

Heeft op 07 juni 2021 om 17:49 geantwoord

Ik blijf uw advertentie misleidend vinden.
Heb inmiddels weer contact gehad met uw klantenservice. Eindeloos doorverbonden en in de wacht. Kreeg uiteindelijk iemand aan de lijn die de situatie goed kon uitleggen. Was ik wel 3 kwartier verder

Alle klachten die gemeld zijn door glasvezel5