Klacht: niet nabetaling opmaat hyp a 63.08 polis 40604219

op 01 oktober 2016 over Interpolis in de categorie Verzekering

Rabo Haringvliet afd. Particulieren, Interpolis Marc Snieders

Bijgaand een file voor het hoofdstuk: hoe het niet moet en wel gaat

1) we kennen het opmaat hypotheek debacle
2) we kennen de uiteindelijke toekenning en afhandeling na jaren
3) uiteindelijk ontstaat er een betalingscontact
4) diverse malen wordt ons bericht; wij gaan betalen
5) tot op heden, ondanks recente toezegging en wij zoeken dit uit….. geen bijschrijving.

Via de Rabobank het product gekocht bij Interpolis. De Interpolis organisatie geeft aan dit dossier geen juiste opvolging.

Laten we zeggen dat in het kader van de productaansprakelijkheid Rabo Haringvliet, Interpolis wellicht een duwtje de goede richting kan geven.

U raadt het al … de ganse vergoeding van 63,08 ( zie brief interpolis in pdf) geeft heel wat uitzoek werk.

Graag zie ik genoemd bedrag binnen redelijke termijn, zeg twee werk weken na heden, bijgeschreven worden.

In afwachting van uw daadwerkelijk verplichtend handelen.

Begin doorgestuurd bericht:
Van: Frank Schoof
Onderwerp: 1e aanmaning
Datum: 23 september 2016 16:04:58 CEST
Aan: klantteam.serviceorganisatieleven@achmea.nl
Beste Rob Coolen, ( en/of verantwoordelijk directielid),
Diverse emails en belletjes hebben niet geleid tot dat wat je zou verwachten. Namelijk bijschrijving van 63,08 nav polis 40604219 de befaamde Opmaat op rekening no NL22INGB0689 863721.
Afgelopen week nogmaals gebeld met een vriendelijke helpdeskmedewerker die mij verzekerde dat er wordt bijgeschreven.
Inmiddels kunnen we gaan vaststellen dat tbv uw leer/coachingsdoelstellingen deze email/onze gesprekken kan/kunnen worden opgenomen onder het hoofdstuk: proceseffect:
Onbeschofte klantbehandeling in het kwadraat.
Hierbij boft u nog dat ik u deze email stuur zodat u wellicht uw proces en effect daarvan kunt verbeteren.
Deze mail is uitdrukkelijk niet bedoeld om op helpdeskniveau te blijven liggen. Het ontbreken van het juiste persoonlijk email adres noopt mij dit adres te gebruiken.
inmiddels verblijf ik,

Onderwerp: 1e aanmaning
Datum: 23 september 2016 16:04:58 CEST
Aan: klantteam.serviceorganisatieleven@achmea.nl
Beste Rob Coolen, ( en/of verantwoordelijk directielid),
Onbeschofte klantbehandeling in het kwadraat.
inmiddels verblijf ik,
0653-396531

Als er gewoon betaald wordt. U mij niet belt met de NL ja maar variant. Interpolis zich gedraagt zoals je zou mogen verwachten. Wellicht is die verwachting te hoog. we wachten af. Cynisch ? zeker. Dit is reaal life time soap en uw organisatie onwaardig.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Frank Schoof