Klacht: Niet na komen van afspraken en uitvoering

op 25 april 2017 over Welzorg in de categorie Beauty & Wellness

Mijn schoonmoeder van 89 jaar heeft een rolstoel van welzorg ontvangen in januari.
Ze is de gehele dag rolstoel afhankelijk
Deze moest al weer direct aangepast worden omdat ze niet goed in haar rolstoel zit ondanks dat er iemand is geweest voor de juiste aanmeting.
Dus ze hebben toen weer een nieuwe aanpassing aangevraagd.
Welzorg maakt elke keer een afspraak met ons dat ze langs komen met de aanpassing.
Maar komen deze afspraken niet na ze verschijnen niet op plaats van bestemming.
Dan zitten wij als kinderen te wachten en dan komen ze niet opdagen.
En we worden er niet telefonisch van op de hoogte gesteld dat het niet door gaat.
Nu maanden verder met elke keer een afspraak die welzorg met ons maakt dat ze langs komen met het goede middel.
Blijft de communicatie niet goed en moet ik er zelf achteraan bellen en dan blijkt weer de afspraak niet door te kunnen gaan.
Geen telefoontje naar ons toe als schoondochter en dit was de afspraak.
Ze hebben meerdere telefoon nummers.
Het gaat hier wel om een oudere mw die afhankelijk is van een rolstoel die op dit moment en
Ook vandaag zouden ze weer langskomen met het hulpmiddel maar omdat ik er achteraan belde blijkt weer de afspraak niet door te gaan.
Geen communicatie en de werknemer weet niet waar het aan ligt.
Welzorg zelf maar weer gebeld met werknemer Lion Ramos.
Ze hebben het nu bij de klachten commissie neergelegd maar het houd in dat mijn schoonmoeder nog langer moet wachten op de aanpassing.

Zo spoedig mogelijk

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Welzorg

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Welzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daysie66