Klacht: niet meewerken na betaald te hebben!

op 02 augustus 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Maandag in de namiddag mijn bank gebeld en gevraagd of er een mail van cannock chase binnen is, deze was er nog niet! echter was dt net na 17:00 uur en was cannock chase gesloten!
Maandagochtend cannock chase gebeld en gevraagd wanneer ze de mail voor vrijgave aan mijn bank mailen? Krijg ik van de dame aan de telefoon te horen dat de betaling binnen is en deze verwerkt is! ik vraag haar of ze dan een mail kan sturen aan mijn bank? Zegt ze dat kan ik niet, dat is een andere afdeling! en dat er vandaag of morgen een mail richting mijn bank gaat.
Ik haar de situatie uitgelegd dat het een zakelijke bankrekening betreft en ik deze nodig heb! En haar gevraagd de mail te versnellen. Krijg ik als antwoord dat ze dat niet kan en mag! ik gevraagd dat ze dan de betreffende afdeling belt en zegt dit te ver spoedige? zegt ze dat ze geen contact kan opnemen met die afdeling.

Ik haar gezegd dat ik mijn gesprekken opneem. vanaf dat moment geeft ze geen antwoord meer op mijn vragen!

Hierna de receptie van cannock chase gebeld en gezegd dat ik een klacht wil indienen! De receptiemedewerkster heeft mijn gegevens genoteerd en dit aan de klachtenafdeling doorgegeven! Na een 30 min werd ik teruggebeld en heeft de dame die ik aan de telefoon heb de mail naar de bank laten verzenden! Ondanks de passieve houding van de incassoafdeling heeft deze mevrouw van de klachtenafdeling toch nog voor een nette afhandeling gezorgd! Mevrouw had had gesprek even terug geluisterd!

Ik vind dat cannock chase geen rekening houdt met de mensen! Ze zijn passief / statisch in hun communicatie en werken niet mee nadat je betaald hebt! in feite hebben ze nadat ze het verschuldigde bedrag hebben ontvangen geen recht meer om op mijn rekening een beslag te hebben!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 08 september 2016 om 12:07 geantwoord

Klacht is reeds afgehandeld.

Klacht van Arie SEr is afgelopen donderdag door cannock chase beslag gelegd op mijn rekening, mijn zakelijke rekening, na contact met ze te hebben gezocht en de betaal opties te hebben besproken, gekozen om het zsm over te maken naar hun derdenrekening om zodat ik betaalbewijs naar hun kan mailen zodat zei het beslag kunnen opheffen, zoals door de medewerker werd gezegd. Vrijdagochtend het bedrag van € 151,67 aan ze overgemaakt! Hiervan het betaalbewijs aan hun gemaild! Ik hun opgebeld. Degene die opnam vertelde mij dat ze weinig kon doen! Dat ze geen contact kan opnemen met de financiële afdeling. Ik de situatie uitgelegd dat het een zakelijke rekening betreft, krijg als antwoord dat ze het niet kan ver spoedige, Na op vrijdag tot hun sluitingstijd zeker nog 4 keer te hebben gebeld telkens het zelfde antwoord gekregen! Ik heb de medewerkers ook tijdens de telefoongesprekken gezegd dat ik de gesprekken heb opgenomen, hierdoor gaven ineens sommige medewerkers geen antwoord meer op de vragen!
Gewenste OplossingIs afgehandeld! Maar ik wou dat ze vrijdag de mail van mij met betalingsbewijs hadden gecheckt en dat ze dan direct de mail van opheffing beslag aan mijn bank hadden verstuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door Arie S