Klacht: Niet meer welkom in winkel.

op 22 mei 2020 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Vandaag zijn mijn vader en ik in de Praxis van Alkmaar om hout te halen. Ik loop ket mijn karretje alweer naar buiten terwijl mijn vader met zijn kar nog bij de kassa staat af te rekenen.
Mijn vader zegt tegen de kassamedewerker moet je niet in mijn kar kijken, van de week beschuldigde je me ook al van diefstal terwijl ik had afgerekend.

Dit vond zij blijkbaar niet zo leuk, en meld dit bij de manager. Hij spreekt ons op de parkeerplaats aan over ons gedrag. En geeft aan dat we voorlopig niet meer hier in de winkel mogen komen om de rust te bewaren, wegens ons gedrag naar medewerkers toe. We hebben nooit problemen met de mederwerkers. Dit is pas de tweede keer dat er een akefietje plaats vind. Hierop word ik er boos en spreek de manager aan op zijn gedrag, zo spreek je mensen niet aan.

De vorige keer heb ik een klacht netjes naar de winkel gemaild over de benadering van een van de bewakers daar. Ik mocht mijn vader niet helpen, we mochten toen niet samen de winkel in. Hierop kreeg ik niet zo vriendelijk een mail terug. Dit heb ik ook gedeeld samen met mijn verhaal op feesbook. Ik denk dat de manager Ralph de Leur hier niet zo blij mee was. Hij reageerde hierop dat we nu een winkel verbot hebben in deze filiaal.

Met een schriftelijk excuus van Ralph de Leur.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bieman