Klacht: Niet meekrijgen auto

op 23 december 2017 over CarTrawler in de categorie Autoverhuur

Erg slechte verhuur, via transavia geboekt naar Malaga. Bij aankomst op luchthaven betreuren wij het dat het op de luchthaven een chaos is om met een taxibus van Marbesol mee te kunnen naar het afgiftekantoor en je gewoon brutaal moet zijn omdat niet iedereen telkens in het busje past, de wet van de brutaalste geldt.
Op het kantoor aangekomen hebben we een uur moeten wachten voordat we uiteindelijk aan de beurt waren. Er gingen vreemd genoeg ook telkens mensen voor die door het personeel voorgelaten werden en dat was niet voor het innemen van de sleutels. Bij onze reservering bleek dat wij geen auto mee konden krijgen aangezien de creditcard niet op mijn naam stond maar op die van mijn man( foutje van mezelf). De man die ons hielp wilde het contract ook niet aanpassen en uitleg geven want dat was een lang verhaal volgens hem maar als wij even € 100,- bij wilden leggen dan wilde hij ons wel een auto meegeven, anders niet. Daarnaast wilden ze nog van alles door gaan rekenen voor extra zaken die verzekerd moesten worden, was al geregeld volgens ons. Wij voelden ons gepasseerd en zijn dus weggegaan zonder een contract of auto, dus het geld laten varen wat via creditcard al betaald was en naderhand contact gezocht maarja valt natuurlijk niets te halen. Never nooit weer via Cartrawler.

Dat we ons geld terugkrijgen wat we via creditcard vooraf al betaald hebben.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CarTrawler

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CarTrawler nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maureen Jansen