Klacht: Niet mee te communiceren! Belachelijke prijs

op 07 oktober 2017 over ARL Loodgieters in de categorie Loodgieters

Vandaag last gekregen van een overstromende dakgoot, moest schoongemaakt worden. Verschillende partijen gebeld, maar ‘Loodgieter Haarlem’ had voorrijkosten van 65 euro (zat wel om de hoek volgens de site, maar goed) en de loodgieter zou ter plekke bepalen wat de reparatiekosten waren. Ze konden écht geen indicatie geven wat die kosten ongeveer zouden zijn (uurprijs kon hij niet bepalen).
Naïef dan toch maar laten komen, bleken de kosten 188 euro per uur te zijn en ‘hij zag het al’. Op deze kosten was ik écht niet voorbereid na eerdere telefoontjes, dus geschrokken maar toch besloten om hem maar naar huis te sturen. De voorrijkosten (78 euro incl. btw) moest ik dan wel nog even betalen.
Het bedrijf weer opgebeld, hij gaf aan dat ik akkoord was gegaan met de voorrijkosten en dat de man ter plaatse de kosten zou doorgeven. De uurprijs was volgens hem ‘altijd anders’, dus daar kon hij niets over zeggen. En op mijn vraag hoe die man dan 188 euro had bedacht: ‘dat heeft hij bepaald op zijn eigen vaardigheden’. Verder kon hij niks voor mij betekenen.

Later erachter gekomen dat deze man onder allerlei verschillende bedrijven opereert:
* loodgieter-denbosch.nl
* loodgieter-breda.nl
* loodgietersbedrijfaenr.nl (zie eerdere klachten genoemd in het forum van Radar)
* acmloodgieters.nl
* arl-loodgieters.nl
* http://www.24loodgieterreperatie.nl
* http://www.24uur-loodgieterdenhaag.nl
* http://www.loodgieterbedrijf-rotterdam.nl

Allemaal dezelfde man én echt al héél veel klachten op Tros Radar (en hier dus!). Behoed je voor dit bedrijf!!

Als ik mijn voorrijkosten terug heb, want dit slaat nergens op!

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ARL Loodgieters nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erwin Haarlem