Klacht: Niet levering van besteld artikel, geen contact mogelijk met de firma.

op 29 mei 2021 over Goedkoper.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 20 april 2021 volgend artikel besteld en betaald, zie onderstaande mail:

Van: Goedkoper
Aan: n. r.
Verzonden: Dinsdag 20 april 2021 14:04:37
Onderwerp: Bedankt voor je bestelling: GDC106322
Logo
Geachte mevrouw R.,
Hierbij bevestigen wij dat je bestelling GDC106322 in goede orde is ontvangen.
Je bestelling
Product Prijs per stuk Aantal Totaal prijs
2-in-1 Tuinbank Met Opbergbox € 84,95 1 € 84,95
Transactiekosten € 1,53 1 € 1,53
Verzendkosten € 6,95 1 € 6,95
Totaal Bedrag € 93,43
BTW bedrag € 16,22

Factuurgegevens
N. R.
xxxxxxxxxxxxxxxx
9340 LEDE
België

Afleveradres
zelfde als facturatieadres

Betaalmethode
Creditcard
Snel en veilig betalen met Visa of MasterCard

De factuur die separaat per e-mail wordt gestuurd dient als garantiebewijs.
LET OP! Je ontvangt nog een mail met de verwachte verzenddatum.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op via het supportsysteem of telefonisch op 020 244 3612 (gratis)

Telefonisch beschikbaarheid:
Maandag tot en met vrijdag van 10:00 uur tot en met 17:30 uur

Met vriendelijke groeten,
Klantenservice Goedkoper

Tot op heden niks ontvangen. Er is gevraagd indien niet leverbaar om geld terug te storten op creditcard.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als de tuinbank geleverd wordt of het geld terug gestort is op de creditcard nr.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goedkoper.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goedkoper.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nelly Rasquin