Klacht: niet levering en niet bereikbaar

op 15 juni 2016 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste

op 4 juni heb ik een bestelling gedaan 1700012532 zou de dag nadien geleverd worden met tnt. 3 dagen later heb ik gebelt het zou met de gewone post verzonden zijn nog steeds niets ontvangen .verscheidene mails gestuurd .1 reactie op gehad dat ik het nummer maar doormailen .verder niks meer gehoord en ook niet bereikbaar via telefoon .hopelijk kunnen jullie het oplossen

Gewenste Oplossing:

Geld terug of levering

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vanoutlet.nl

Heeft op 22 april 2017 om 02:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Eugene.