Klacht: Niet levering

op 20 juli 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Onlangs veel spullen bij ikea besteld, en thuis laten bezorgen. Nu waren er eerst vele spullen beschadigd, wat onderand is omgeruild. Nu blijkt dus ook nog een lade te ontbreken die wij besteld hebben voor bij ons bed. Ivm verhuizing en klussen, hebben wij ons bed pas een week na de verhuizing opgebouwd, en hierdoor kwamen wij er dus toen pas achter. Ik heb het formulier op de ikea website ingevuld, maar na nog steeds geen gehoor gekregen te hebben, ben ik maar weer eens gaan bellen. De klantenservice zou het gaan uitzoeken en zou mij later terug bellen, maar dit is niet gebeurd.

Aangezien wij nu al meerdere problemen hebben ervaren, en geen tijd en zin meer hebben, wil ik gewoon mijn geld terug voor deze lade. Het kost mij iets te veel, om hier weer een dag voor vrij te nemen. Dit moet namelijk omdat ikea dit thuis komt bezorgen tussen 8 en 5. Ophalen ga ik niet doen, aangezien ik betaald heb voor de bezorgkosten, vind ik dat iets te veel van het goede.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JennnB1996