Klacht: niet leveren van product na betaling

op 27 juli 2017 over oponeo.nl in de categorie Auto Onderdelen

Met verbijstering heb ik kennis genomen van de annulering van mijn bestelling. Met een leugen heeft OPONEO de verkoop geannuleerd. Werkelijk te schandalig voor woorden. Ik heb de koop met OPONEO gesloten voor 95 euro per band (direct leverbaar en op voorraad aangegeven op uw site!).

OPONEO verkoopt mij de leugen dat de banden bij het transport “verdwenen”zijn. Vervolgens probeert OPONEO mij andere banden aan te smeren. Dit aanbod sla ik af en vertel OPONEO dat ik wel wil wachten op mijn banden. Dan starten zij de leugen dat de banden niet meer leverbaar zijn (Zie bijlage voor het tegendeel)!!.Uiteindelijk mag ik de banden kopen als ik 80 euro bij ga betalen!!!! Op dit moment is de band per direct leverbaar voor €121 (supersnel) of €116 (binnen 2-3).

OPONEO laat mij blijkbaar opdraaien voor de fout die zij gemaakt hebben door de “aanbieding”niet tijdig aan te passen op de website. Dit heb ik nog nooit meegemaakt! NOT OK, en niet volgens de regels van (online) verkoop.

Levering van mijn product voor de prijs die ik betaald heb.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over oponeo.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over oponeo.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NooitmeerOponeo