Klacht: niet leveren van kaarten

op 12 december 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20-2-16 kaarten voor Nick en Simon besteld voor 17 december 2016. Na betaling van de naar later bleek flink opgeblazen ticketprijs volgt de mededeling in maart dat ze mogelijk niet kunnen leveren. Nu 5 dagen voor het concert komen ze met een mail dat levering nog steeds net zeker is maar dat ze het recht voorbehouden om tot 3 uur voor aanvang te leveren. Dit is niet aanvaardbaar. Hoe krijg ik nu mijn tickets van deze organisatie of op korte termijn mijn geld terug zodat ik zelf op zoek kan naar tickets.

Gewenste Oplossing:

Het liefst de geboekte en betaalde tickets voor het optreden van zaterdag 17 december al dan niet met een vergoeding voor het exorbitante prijsverschil. anders geld terug voor 16 december inclusief verontschuldigingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 02 november 2017 om 15:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Bornkamp,

We hebben een tijd lang geen notificaties van nieuwe klachten op deze website ontvangen. Daarom ronden we bij deze graag uw openstaande order af.

U heeft helaas geen tickets van ons ontvangen voor het concert van Nick en Simon. Daarom hebben we het aankoopbedrag gerestitueerd.

Nogmaals onze excuses voor deze gang van zaken en we hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door bornkampc