Klacht: Niet leveren van betaalde sauna Busloo Voucher

op 28 juni 2019 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vakantieveilingen levert niet de voucher voor sauna Busloo met 3 maanden geldigheid. De voucher was verkeerd en zou hersteld worden is toegezegd. Nu ik de voucher wil gebruiken lijkt er niets te zijn gebeurd. wederom de klantenservice gebeld en vakantieveilingen komt op alle toezeggingen terug en annuleert eigenhandig de voucher. De dame Mary wordt het te moeilijk en verbreekt de verbinding. Wederom gebeld en dan werkt hun telefoon niet goed… en krijg ik een mail met dezelfde onzin.

Gewenste Oplossing:

Als ik een voucher voor sauna Busloo krijg net 3 maanden geldigheid. Of mijn geld terug me een aanvullende compensatie zodat ik aan de kassa de entree kan betalen. ook Verwacht ik passende excuses van vakantieveilingen voor het slechte te woord staan en dito afhandeling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 jaar geleden - Hoi Pannekoek,Wat een vervelende situatie. Ik heb de contacthistorie gelezen en zie dat de veilingmeester eerder had beloofd om de error aan te passen. Dit is echter helaas niet gebeurd, onze oprechte excuses. In plaats daarvan hebben we op 28-6 het volledige bedrag teruggestort naar je. Binnen een week heb je het terug. Als gebaar voor het ongemak wil ik je graag een veilingtegoed t.w.v. 10 euro aanbieden. Wil je de code ontvangen?Groetjes,Wim

Reactie van de melder van de klacht pannekoek .

1 jaar geleden - Dag Wim,Jazeker het is een vervelende situatie vooral de afhandeling door het contactcenter! Ik wil gewoon een passende compensatie en dat is niet een schamele 10 euro veilingtegoed. Maar de hierboven aangegeven oplossing of een voucher ofwel een vergoeding zodat ik aan de kassa Bij sauna Busloo zelf de kaarten afreken. Ook is het ongepast dat jullie zonder het probleem op te lossen bij de Europese geschillencommissie de klacht hebben afgewezen, dit lijkt op een hoge mate van klantminachting door vakantieveilingen. Aub los de door jullie gemaakte foutsituatie fatsoenlijk op ipv het door iedere actie erger te maken.

Reactie van de melder van de klacht pannekoek .

1 jaar geleden - En hieronder hoe dat vakantieveilingen problemen die ze zelf veroorzaken oplost.Beste ,Helaas blijft het antwoord hetzelfde.Fijne dagZijn er toch nog vragen? Neem dan even telefonisch contact met ons op.Met vriendelijke groet,Samantha Veilingadviseur VakantieVeilingenBeste , Wat jammer dat je er niet mee eens bent. Helaas kunnen we geannuleerde veilingen niet meer terughalen. We zijn een veilingsite en geen webshop helaas. We kunnen daarom verder niks meer voor je betekenen. Ondanks alles wensen wij jou een prettige dag toe.Zijn er toch nog vragen? Neem dan even telefonisch contact met ons op.Met vriendelijke groet,Mandy Veilingadviseur VakantieVeilingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 10 juli 2019 om 13:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij snappen dat je het niet eens bent met de oplossing. Echter hebben wij de veiling voor je geannuleerd. Het volledige bedrag is naar je terug gestort en je hebt daarnaast 10 euro veilingtegoed ontvangen. Ons inziens is dat een prima tegemoetkoming. Helaas kunnen wij niet meer voor je betekenen en willen wij je laten weten dat dit antwoord definitief is. Je kan gelukkig altijd de veiling nogmaals winnen en je hebt dan ook nog eens 10 euro korting! Ik wens je een hele fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Donnie
Veilingadviseur VakantieVeilingen

Heeft op 10 juli 2019 om 18:55 geantwoord

Ik heb niet om een annulering gevraagd. De allereerste oplossing die jullie aangeboden hebben namelijk een correctie van de einddatum die heb ik geaccepteerd. Niet eenzijdig veranderen en onbeschoft afwimpelen door een callcenter die dan zelf maar wat doet dat is geen fatsoenlijke oplossing. Een fout maken is niet erg, maar ontkennen en als een klein kind de verantwoording niet pakken en in overleg oplossen dat is het grootste manco in dezen. Een callcenter die de verbinding verbreekt en bij het volgende contact zegt dat de verbinding slecht is en zogenaamd niets hoort en dan maar een mailtje stuurt en uiteindelijk via klacht.nl wel reageren. U moet U schamen Vakantieveilingen medewerkers!

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 jaar geleden - Beste,Je hebt inderdaad niet om annulering gevraagd. Echter omdat er iets mis is gegaan onzer zijde hebben wij de bon niet voor je kunnen verlengen. Daarvoor onze oprechte excuses. Omdat wij de bon niet kunnen verlengen waren wij genoodzaakt om de veiling te annuleren zodat jij je geld terug krijgt. We willen je immers geen verkeerd bon verkopen. Voor het ongemak hebben wij je daarnaast een 10 euro veilingtegoed bon aangeboden. Ik snap dat het niet de gewenste oplossing is maar dit is wat wij je kunnen aanbieden. Het verlengen is simpelweg niet mogelijk geweest. Dat de verbinding is verbroken is ook heel vervelend en het is jammer dat je de service van mijn collega's als slecht hebt ervaren. Echter kan ik je verzekeren dat zij er alles aan hebben gedaan om tot een geschikte oplossing te komen. Nogmaals onze excuses en een hele fijne dag toegewenst.Met vriendelijke groet,Donnie Veilingadviseur VakantieVeilingen

Reactie van de melder van de klacht pannekoek .

1 jaar geleden - Eindelijk wordt er nu toegegeven dat Vakantieveilingen de fout heeft gemaakt en dat KANA callcenter onbehoorlijk heeft geacteerd. Prima na zoveel tijd dit eindelijk te erkennen. Nu nog het gedeelte wat erg moeilijk schijnt te zijn namelijk de oplossing. De geboden oplossing blijft ondermaats en daar ga ik niet mee akkoord. Doe een passend voorstel en handel het als een professioneel bedrijf af die erkent dat ze een fout kunnen en durven te maken maar dan ook de professionele verantwoording voor pakt en dat naar behoren oplost. Dus Vakantieveilingen Los het op!

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 jaar geleden - Wat jammer dat je niet akkoord gaat met onze oplossing. Ons is niet helemaal duidelijk wat je nu van ons verwacht. We hebben de veiling geannuleerd en je een compensatie aangeboden in vorm van een veilingtegoed. Ik begrijp dat het heel erg vervelend is maar de bon alsnog voor je regelen is niet mogelijk. Ondanks de teleurstelling wens ik je alsnog een fijne dag toe. Wij zullen hier in de toekomst ook niet meer op reageren omdat wij niet kunnen bieden wat jij verwacht.Met vriendelijke groet, Marly Veilingadviseur VakantieVeilingen

Reactie van de melder van de klacht pannekoek .

1 jaar geleden - Dit getuigd weer van de lompheid van de eerdere reacties. Wat ik verwacht is een passende compensatie. Voor jou Marly zal ik het heel duidelijk stellen de Voucher heeft een waarde van €73 volgens jullie. Dus de passende compensatie is €73 - €10 = €63. dat is een passende compensatie. Jullie onbeschofte klantonvriendelijke acties en reacties zijn onbetaalbaar dus daar zal ik maar geen compensatie voor verwachten. Echte bedrijven herstellen hun fouten op gepaste wijze, dit lijkt wel de kleuterschool eerst erkennen dat je fout zit en daarna weer erop terugkomen en dom gaan reageren. Misschien jullie controlerende Notaris Viveen eens benaderen? Maar Marly het is beter dat jij niet meer reageert maar iemand die klanten wel serieus neemt.

Reactie van de melder van de klacht pannekoek .

1 jaar geleden - Aangezien U zo star en bot blijft is de volgende stap via uw toezichthoudende Notaris Sandra Viveen opgestart. Aangezien dit nu een principe is geworden kan het vervolg ook civielgerechtelijk worden. Aan U nogmaals de kans om de zaak fatsoenlijk op te lossen.

Alle klachten die gemeld zijn door pannekoek .