Klacht: Niet leveren van Altsaxofoon YAS 280 Goud of terugbetalen Geld

op 04 september 2016 over Muziekhandel Frans van der Hauw in de categorie Muziekwinkel

In Juni 2016 een Altsaxofoon bestelt en betaald bij de heer van der Hauw in Sneek (musicshopsneek.nl). Hij kon deze niet leveren, daarna hebben we het koopcontract opgezegd. Hij heeft meerdere keren schriftelijk beloofd het bedrag terug te betalen, maar houdt zich niet aan zijn beloftes en betaald gewoon niet terug. Laat ook niks meer van zich horen, terwijl op zijn Website vrolijk verder adverteerd met stuntaanbiedingen van Instrumenten. Inmiddels ook aangifte gedaan bij politie.

Wil mijn geld terug of alsnog leveren van Altsaxofoon Yamaha YAS 280.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Muziekhandel Frans van der Hauw

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Muziekhandel Frans van der Hauw over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Muziekhandel Frans van der Hauw nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Muziekhandel Frans van der Hauw

1 maand geleden - N.a.v. een annulering in augustus 2016 vanwege langere levertijd van de bestelling is het bedrag in september 2016 geretourneerd.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Muziekhandel Frans van der Hauw in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Muziekhandel Frans van der Hauw een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mayali