Klacht: Niet leveren tickets

op 18 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tickets voor afscheidsconcert van mainstreet in april besteld.. maar nog niet binnen deze week een email ontvangen dat het kan zijn dat de etiket pas 3 uur voor aanvang concert ontvangen of helemaal niet.. het gaat hier om mijn buurmeisje van 11 die al verdrietig was omdat haar favoriete boyband ermee stopt en nu weer dit ronduit schandalig!

Gewenste Oplossing:

Als ze morgen alsnog het concert kan bijwonen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 20 juni 2016 om 08:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij begrijpen dat het heel vervelend is dat de kaarten later geleverd zijn, onze oprechte excuses hiervoor. Wij doen er altijd alles aan om de kaarten uiterlijk een week voor aanvang te leveren, helaas is dat niet gelukt. Op 19 juni zijn uw kaarten echter alsnog geleverd. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door Boze buurvrouw