Klacht: Niet leveren + slechte communicatie

op 27 april 2017 over Collect en Deliver in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bijzonder slechte ervaring met Collect & Deliver. Juist hier een bestelling geplaatst omdat het de volgende dag geleverd zou worden, maar het pakket is er twee dagen later nog niet. Volgens mij weten ze zelf niet eens waar het is en ze zijn SUPER Slecht bereikbaar.

Beloofd dat je wordt teruggebeld, 4 keer met ze gebeld maar ik ben nog niet terug gebeld!

Ik heb mijn producten bij een andere webshop besteld, de producten die bezorgd worden via Collect & Deliver mogen retour!

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Collect en Deliver in behandeling genomen

Bericht van Collect en Deliver

1 maand geleden - Beste heer Vos, Deze week is ons account geopend op dit platform. U heeft een vervelende ervaring met ons bedrijf en daar zijn wij uiteraard niet blij mee. Wij doen onze uiterste best om ervaringen zoals die van u tot het minimum te beperken. Daarom nemen wij alsnog contact op om u te informeren. Onze processen zijn inmiddels sterk verbeterd. Heeft u wellicht aanvullende tips voor ons om dit nog verder te verbeteren? Wij bieden u graag een kleinigheidje om het leed te verzachten. Zou u hiervoor een reactie kunnen achterlaten? Dan neemt iemand van onze klantenservice contact met u op. Mvg Jeroen

Alle klachten die gemeld zijn door P. Vos