Klacht: Niet leveren, niet communiceren

op 08 juni 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Blokker zou een op 30 Mei besteld artikel op 31 Mei leveren. Op 31 Mei ontvang ik een mailtje dat door vertragingen bij PostNL de levering een dag later plaats zal vinden.

Echter zijn we nu al meer dan een week verder, en staat de status bij PostNL nog steeds op “nog niet ontvangen”, wat suggereert dat het nooit door Blokker is verstuurd.

Het desbetreffende artikel is opvallenderwijs inmiddels ook niet meer online te krijgen.

Het meest bizarre is echter dat Blokker totaal niet bereikbaar is. Geen reacties op email, geen reacties op het formulier op de site, geen reacties via Twitter, en de telefonisch wachtrij is schijnbaar eeuwigdurend, want geen doorkomen aan.

Minimaal wil ik z.s.m. het artikel ontvangen.

Maar tenzij Blokker een hele goede verklaring heeft voor het niet communiceren ben ik daar niet mee "tevreden". Zelfs voor een klein zolderkamer-bedrijfje is niet communiceren onacceptabel.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rickmb