Klacht: niet leveren maar beweren dat is is verzonden en afgeleverd

op 06 juni 2019 over Wish in de categorie Kledingwinkels

drie maanden bezig geweest met dit bedrijf om te vragen waar mijn bestellingen waren met als antwoord; steeds dezelfde vragen als inloggen kijken op bestelgegevens en dan vraag stellen echter de bestellingen stonden niet in de bestelgeschiedenis. nadat we erachter kwamen van hoe het wel kon, kwam weer steeds dezelfde vragen. inloggen kijken op bestelgegevens en dan vraag stellen. doe je dat, krijg je als antwoord inloggen etc etc beweren dat het is afgeleverd maar ik heb het niet ontvangen. gelukkig betaal ik achteraf, maar nu begin toch ook Klarna te zeuren om geld en wish???????????????wil maar niet de rekening aanpassen of met bewijzen komen dat het is afgeleverd

bestelling leveren of rekening aanpassen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht gos09bos

1 jaar geleden - nu begin Klarna almet verhogingen wegens te laat betalen in hun voorwaarden staat echter geen produkt niet betalen

Alle klachten die gemeld zijn door gos09bos