Klacht: niet leveren Hoesje voor Samsung s5

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 12 juni 2016 een hoesje besteld voor een Samsung S5 tot op heden geen enkele levering of reactie.
Bestelgegevens
Order details: VXCCOHME
Ordernummer: 2088
Geplaatst op: 12-6-2017 00:45:22
Verzendmethode: Standaard verzending
Leveringsmethode: Bezorgen
Bezorgmoment: 14-06-2017
Betaalmethode: Vooraf overmaken
Aantal Productnummer Naam Totaalprijs (incl. BTW)
1 Boeddha 1 hoesje Galaxy S5 – Neo SM-G903F (1stuks) € 9,95
Subtotaal winkelwagen (incl. BTW): € 9,95
Verzendkosten: € 1,99
Totaalprijs (incl. BTW): € 11,94
BTW 21,00 %: € 2,07

Gewenste Oplossing:

bij levering

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Smartphone24uurshop.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Smartphone24uurshop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Smartphone24uurshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Smartphone24uurshop.nl

Heeft op 24 juni 2017 om 08:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste

De status van uw bestelling is ( wacht op leverancier ) In uw account kunt u de status realtime volgen. Helaas is het hoesje niet op voorraad, wij hebben deze uitgezet bij onze leverancier. Wij verwachten het hoesje volgende week weer op voorraad te hebben. Onze procedure is 14 werkdagen hierna word automatische de order geannuleerd en het aanbetaalde bedrag geretourneerd. Onze excuses voor de vertraging. U ontvangt een mailtje zodra uw bestelling verstuurt is.

Heeft op 16 juli 2017 om 01:11 geantwoord

Niks opgelost....mooie beloften maar geen hoesje en geen geld terug

Alle klachten die gemeld zijn door Wegere52