Mijn Klacht:
Ik heb op 31 mei een partytent gekocht via de bestelsite van Blokker.
Krijg gelijk bericht dat door vertraging bij Post.NL:
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij Blokker. Wij willen u graag pro actief informeren.
Momenteel is er grote drukte bij Post NL met het bezorgen van de bestellingen. Hierdoor kan het zijn dat uw order vertraging heeft opgelopen, dit geldt ook voor het ontvangen van uw track en trace code.
Wij doen ons uiterste best om samen met Post NL uw bestellingen zo snel mogelijk bij u te bezorgen.
Uw bestelling wordt in ieder geval deze week afgeleverd. Mogelijk (zo niet dan volgt deze e-mail spoedig) heeft u al een bevestigingsmail ontvangen met de titel “uw order is verwerkt” ,
met daarin een link naar de Track & Tracé code. Met deze code kunt u de levering door Post NL en het tijdstip van uw bestelling verder volgen.
Wij wensen u een fijne dag.
Ik heb vervolgens niks meer gehoord en krijg geen reactie op welke vraag dan ook!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik mijn spullen krijg!

