Klacht: niet leverbaar produkt + verhoogde kosten

op 13 mei 2016 over Uitbieden.nl in de categorie Online Veiling

Ik heb sokken besteld bestaande uit bamboovezels. Ik kan enkel de maat 43-46 krijgen die mij niet passen. Er werd vooropgesteld dat de leveringskosten 2,95 EURO bedragen, men rekent mij 3,95 EURO aan. Ik wou drie sets bestellen, dit kan ik niet doen. Ik krijg per uur e-mails om mijn betaling te voldoen. Ik heb mijn klachten doorgestuurd, waarop ik geen antwoord krijg. Dit is de laatste keer dat ik nog bij Uitbieden klant ben !!!!!!

Wanneer ik 3 x de set kousen ontvang aan 6 EURO/set + 2,95 EURO leveringskosten of annulatie van het order.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uitbieden.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Uitbieden.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Uitbieden.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Uitbieden.nl

Heeft op 19 mei 2016 om 09:05 geantwoord

Beste Pierre, Dat u alleen nog maar de maat 43-46 kunt krijgen is omdat alleen die maat nog maar op voorraad is. Wat betreft de kosten voor het het versturen van de producten is omdat u het op de nederlandse site heeft besteld, in Nederland betaal je namelijk 2,95 voor het versturen van je product, in België betaal je daar 3,95 voor. Dat u geen reactie hebt gekregen op u mail is vreemd, want wij hebben niks van u binnen zien komen. Wij vinden het dan ook vervelend dat u voor een laatste keer heeft gewinkeld bij ons.

Heeft op 19 mei 2016 om 14:44 geantwoord

Er wordt alleen een bevestiging gegeven van de bestelling. Indien ik de juiste maat sokken niet kan krijgen wens ik een annulatie van de bestelling zonder meerkost voor mezelf. Dit betekent : terugstorten van het bedrag en het niet verzenden van de sokken, zodat ik deze niet moet terugsturen.

Alle klachten die gemeld zijn door pierre dries