Mijn Klacht:
Ik had iets besteld op internet. Tot mijn grote verbazing is deze bestelling heel snel doorgevoerd en is het dezelfde dag nog op de post gedaan. Dhl is afgelopen vrijdag geweest om dit pakketje, maar ik was een weekendje weg (eerlijk gezegd ook niet vanuit gegaan dat het zo snel zou gaan). Het pakketje kon niet bezorgd worden, dus er ligt keurig netjes een briefje dat het de volgende dag wordt bezorgd. De volgende dag ben ik nog steeds niet thuis, dus de bezorger doet een briefje in de bus dat het maandag avond tussen 18:00 -21:00 bezorgd word. Ik heb een heel druk leven. Gelukkig kon ik mijn werk regelen en kon ik thuis blijven,maar tot mijn grote verbazing zijn ze niet geweest! De volgende dag heb ik met DHL gebeld. Zij vertelden dat de bezorger heeft gemeld dat ze zijn geweest om 21:12, maar dat niemand thuis was. Verschrikkelijk dat mensen durven te liegen! DHL verteld verder dat ze het vanavond weer proberen en dat anders het pakketje retour wordt verzonden. Ondanks mijn druk leventje heb ik voor elkaar kunnen krijgen om thuis mijn pakketje te wachten, maar helaas!! Niemand is geweest! Dit betekend dat ik nu weer ruim 8 euro moet betalen als het pakketje retour gaat, buiten de 8 euro die ik al heb betaald, omdat het bedrijf het opnieuw moet verzenden! Het ergste vind ik dat ik twee avonden thuis heb gezeten, wachten op pakketje die niet is gekomen!
Gewenste Oplossing:
Als mijn pakketje zo snel mogelijk mijn kant op komt + 8 euro (verzendkosyen) voor de avonden dat ik thuis heb gewacht op een pakketje!!

