Klacht: niet kunnen repareren van de oven deur

op 06 september 2016 over Siemens in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22 juli heb ik een monteur gehad,die de deur niet kon repareren
app HF75950NL/02 FD7605/163221.Het schuimplastic was totaal vergaan zodat het glas er uit viel.De monteur heeft de deur er niet uitgehad en
alleen maar op zijn computer zitten kijken.
Het is normaal dat je voorrijkosten betaald,maar als een van mijn zoons
plakband bestelt en de deur keurig repareert,vind ik het onterecht dat ik
voor deze slechte service toch die kosten moet betalen

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als U mij die voorrijkosten terugbetaalt

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.W.Paping