Klacht: niet kunnen inloggen

ImkeHermanns op 27 maart 2017 over Lotto in de categorie Loterijen

Hallo,

Ik het laatst een account aangemaakt bij Lotto, maar nu kan ik niet meer inloggen. Er staat telkens, inloggegevens niet bekend. Als ik dan op wachtwoord vergeten klik, dan zeggen ze dat ze een mail sturen naar je mailadres, maar dan krijg ik helemaal niks.

Als ik weer kan inloggen

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 28 maart 2017 om 16:30 geantwoord

Geachte heer Hermans,

Bedankt voor het plaatsen van uw klacht.
We vinden het erg vervelend dat u niet kunt inloggen.
Wij hebben als Nederlandse Loterij een nieuwe overkoepelende site, hier zijn helaas wat kinderziektes welke nog verholpen moeten worden.
Wij zijn druk bezig om dit op te lossen en verwachten dat het snel weer mogelijk is om juist in te loggen.
Indien u nog vragen heeft kunt u altijd naar ons gratis nummer: 088-1501 bellen.
Onze klantenservice zit klaar om u te helpen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantcontact Nederlandse Loterij, Afdeling Klachten

Bericht van Lotto

1 jaar geleden - Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw klacht te plaatsen. Mede door uw klacht kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Uiteraard betreuren wij deze reactie en bieden u hiervoor onze excuses aan. Omdat u geen gegevens heeft vermeld in de klacht kunnen wij uw account niet opzoeken in ons systeem. Daarom willen wij u adviseren om contact op te nemen met onze klanteneservice. Zij zijn te bereiken op het telefoonnummer 070 - 550 08 52 van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 21.00 uur en in het weekend tussen 10.00 en 17.00 uur. Een mederwerker van ons zal u helpen met inloggen op uw Nederlande Loterij account. Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantcontact Nederlandse Loterij Afdeling Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door