Klacht: Niet kunnen boeken op de gewenste datum

op 28 juli 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Goedenavond,
Ik ben een jarenlange dan van sauna’s en heb nu eindelijk een partner die dit ook graag samen met mij deelt. Nu wilde hij mij vandaag voor mijn verjaardag verassen met een bezoek aan de zwaluwhoeve. Ik ben daar zelf tot volle tevredenheid al een aantal keren geweest. Super dat er een mogelijkheid was om via vakantieveiling een bon voor 2 personen te bemachtigen. Mede omdat ons budget niet bijster ruim is en wij 2 uur moeten reizen. We hadden enorm veel zin om mijn verjaardag daar samen te vieren. Echt een heerlijk dagje relaxen, lekker eten en genieten. Tot mijn verbazing kon ik geen reservering doen nadat ik betaald had en de bon meteen wilde verzilveren. Geen reservering mogelijk op de door ons gekozen datum. N.l 27-7 totaal ontdaan probeerde ik op de reguliere wijze te boeken en dit bleek wel degelijk mogelijk. Dit bekende dat wij voor het gebruikelijke tarief wel welkom waren maar met de vakantieveiling bon niet voldoende geld in het laatje brengen. Althans dit gevoel heb ik er aan overgehouden. Omdat wij op ruim 2 uur rijden afstand wonen en duidelijk in de tekst stond dat over de niet beschikbare datum geen telefonisch contact mogelijk was, ik had niet echt de behoefte om aan de balie mijn verhaal te doen om alsnog weggestuurd te worden, hebben wij besloten om mijn verjaardag bij een wellnes resort dichterbij huis te vieren. De waterlelie in Zevenhuizen om precies te zijn. Ik heb daar alsnog een hele fijne dag beleeft. Ondanks dat ons dit veel meer gekost heeft. Ik betwijfel of ik nog wel naar de zwaluwhoeve wil binnen de 4 weken van de geldigheid van mijn gekochte bon. Als dit bedrijf niet meer dan een bepaald aantal gasten met kortings tarieven op een dag wil hebben, vind ik het absoluut geen sympathieke reclame en zouden ze beter na moeten denken over dit soort marketing . Ik heb mede door vakantieveiling al zeker een 6 tal keer van de zwaluwhoeve genoten en meerdere vrienden meegenomen. Maar nu ga ik afhaken en de bon maar weggeven denk ik. Ik ben erg teleurgesteld. Gelukkig heeft mijn vriend mij vandaag meegenomen naar Zevenhuizen. Door deze zeer onsympathieke weigering van de zwaluwhoeve heb ik niet veel zin meer om daar nog eens een dag te besteden.

Ergens zou ik van de zwaluwhoeve een soort aanbod willen wat mijn vertrouwen wat hersteld en ik de komende jaren toch weer terug blijf komen om daar een bijzondere wellnes dag te beleven. Maar dat verwacht ik niet eigenlijk . Kennelijk hebben ze genoeg bezoekers.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 28 juli 2017 om 11:46 geantwoord

Beste mevrouw de Wit,

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u niet op de door u gewenste dag terecht kon bij de Zwaluwhoeve. Alle veilingen die online staan zijn gebaseerd op actiebeschikbaarheid, dit kunt u vergelijken met het vol=vol principe.

De bon die u gewonnen heeft is dan ook alleen geldig op de data die u in het online reserveringssysteem ziet staan. Zover wij kunnen zien is er voldoende beschikbaarheid op dit moment.

Op basis van deze informatie kunnen wij helaas niets voor u betekenen.
Wij hopen op uw begrip.

Leo - Webcare VV

Heeft op 28 juli 2017 om 12:00 geantwoord

Bedankt voor u reactie.
Ik blijf het erg teleurstellend vinden dat je als ook betalende klant van vakantieveiling geweigerd word terwijl ik wel op dezelfde dag (normale entree kaarten ) kon boeken. Vol =vol gaat dan niet helemaal op dan.

Alle klachten die gemeld zijn door Essie en Douwe