Klacht: niet kunnen betalen, maar toch een incasso

op 14 april 2017 over Ticketveiling.nl in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een veiling gewonnen ,4kaarten Heineken Experience. Toen ik echter wilde betalen lukte dit niet. Ik kon daardoor ook geen vouchers printen.Meerder email gestuurd en een aantal keren geprobeerd te bellen, maar constant in de wacht en geen contact mogelijk.
Wat schetst nu mijn verbazing , dat ik een incassobericht krijg van het gewonnen bedrag plus €40 incassokosten, voor een bod dat ik niet kon betalen en buiten mijn goede wil nu in de maag gesplitst krijg. Dit is toch buiten alle proporties. Nu weer een tweetal mailtjes gestuurd en weer aan de telefoon in de wacht gezet. Ben nu ten einde raad. Wie kan mij helpen?

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn , wanneer deze incassokosten en het geld voor het bod te niet worden gedaan. Er is niets geleverd en er kon niet betaald worden na herhaaldelijk contact zoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ticketveiling.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketveiling.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door onterecht gedupeerd.