Klacht: Niet kunnen betalen, extra kosten zijn voor mij.

op 26 juli 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Altijd met veel plezier heb ik leuke veilingen gewonnengekocht bij Vakantieveiling, tot vorige week ..

Vorige week donderdag heb ik een veilig gewonnen, die ik netjes vrijdag wou betalen. Elke keer als ik dit via de app wou doen kreeg ik een scherm met ‘Deze veilig vereist een update’. Vanaf zaterdag ben ik al elke dag aan het bellen met de klantenservice maar ook daarmee kom ik niet echt verder. Ik heb inmiddels van verschillende antwoorden gehoord:
– Mevrouw er is een storing dus als u nog even wil wachten graag.
– Wilt u het misschien via een andere weg proberen, iPad of computer misschien.
– Nee mevrouw, dit kan niet want ik hier heb ik nog nooit van gehoord.
– Er is inderdaad een storing, hier kan u niet aandoen, maar ik laat u vanmiddag weten hoe of wat.

En natuurlijk niks gehoord dus heb ik er zelf achteraan gebeld. Vandaag via de Facebookchat heb ik de optie gekregen om het verschuldigde bedrag handmatig over te maken. Prima, dan is het tenminste geregeld en klaar. Ongeveer na 2 minuten krijg ik de e-mail met gegevens voor het overmaken MAAR daarbij zit wel €2,50 extra kosten omdat het handmatig overgemaakt wordt. Van dat kleine bedrag lig in niet wakker maar het is inmiddels een principe ding geworden. Na het zien van de e-mail bel ik gelijk de klantenservice en dan wordt er mij doodleuk verteld: Mevrouw die €2,50 moet echt betaald worden want het wordt dus nu handmatig betaald. Ik vraag de medewerker nog of hij mij dan kan garanderen dat, als ik die storting afwacht om alsnog via iDeal te betalen, het verder geen problemen geeft en niet verder naar een incassobureau gaat, maar dat kan ie niet. Hij kan alleen een notitie maken. En daarbij wordt er nog gezegd: Ik zie dat u vaker heeft gebeld met dit probleem. UUUH JA, IK WIL GEWOON NETJES BETALEN!

Ik het verschuldigde bedrag voor de veiling handmatig mag overmaken zonder extra kosten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantieveilingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

4 maanden geleden - Dag Sonja, Zoals je weet hebben we jouw klacht al opgelost. We hebben e-mail contact gehad. Binnen tien werkdagen krijg je 16,50 euro terug, omdat het je uiteindelijk toch is gelukt om op de normale manier te betalen. Groet, Wim

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 04 september 2018 om 11:10 geantwoord

Beste Sonja,

Wij zien dat de klacht inmiddels is opgelost. Het bedrag van €2,50 ontvang je binnen 5 - 10 werkdagen op het rekeningnummer zoals besproken is besproken.

Daarnaast heb je voor het ongemak een veilingtegoed ontvangen per email.

Wij hopen dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.

Diana - Webcare VakantieVeilingen

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja vd Wiel