Klacht: Niet kunnen bestellen van fotoboek.

op 27 april 2016 over Albelli in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds dagen probeer ik mijn fotoboek bij Albelli te bestellen.
Alles is gecontrolleerd.
De foto’s worden geupload, ……., maar het uploaden blijft maar doordraaien !

Het bestellen mislukt keer op keer.

Erg frustrerend, en …. Albelli zou de beste fotoboek-maker zijn …..!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden ,als ik mijn fotoboek, waar ik zorg aan besteed heb,
ook met zorg afgehandeld wordt !
Dat ik gewoon, makkelijk kan bestellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 10 mei 2016 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Attema-Weiler,

Wat vervelend dat het niet lukt om uw fotoboek te bestellen. Zoals in de e-mail aan u staat aangegeven willen wij u vragen de update van onze iPad app af te wachten. Het probleem zou hiermee verholpen moeten zijn.

Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via https://www.albelli.nl/help/neem-contact-op.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Albelli klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Fotoboekmaakster