Klacht: Niet kunnen bereiken

op 05 juli 2016 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij willen onze tickets annuleren. We vliegen op 20 juli. İk kan ze telefonisch niet bereiken. Na 40 min wachten eindelijk iemand te pakken gekregen via toets 2. Vervolgens hebben ze aangegeven dat ik toets 1 moest hebben met een wachttijd van 20 min. Het moet maar! Opnieuw gebeld en wat krijg je dan?? Verwijzen ze je door naar de website! Op de website niks te vinden of geen link waar je het wel kan annuleren. Mail gestuurd al een anderhalf week geleden. Krijg je een mail terug dat het een drukke periode is en dat het langer duurt dan normaal. Owwee als ze straks zeggen dat we te laat zijn! Heb nog maar twee weken. İk wil weten wat we terug krijgen als we de tickets annuleren.

Gewenste Oplossing:

Als ik ze tijdig kan bereiken en vragen krijg op mijn antwoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabankoc38