Klacht: Niet Kunne opzegge

op 10 mei 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben Hellaas 3 jaar bezig met het opzeggen van voordeelgids. Heb met aangetekende brieven, Mail, telefoon geprobeerd en krijg altijd Antwoord dat ze niets hebbe ontvange en ze blijve Geld af halen. Ergste is dat Ik nu 2 jaar in oostenrijk woon en altijd nog niet in orde kunne krijgen.

Gewenste Oplossing:

Dat het eindelijk opgezegt is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 15 juli 2016 om 14:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Frank,

Er is inmiddels contact met u geweest met het kantoor in België en het abonnement is stop gezet.
Uw abonnement zal niet meer verlengd worden. De bevestiging hiervan is eind juni naar u verzonden.

Mocht u toch nog vragen hebben voor ons dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Team Voordelengids

Alle klachten die gemeld zijn door Nadelina