Klacht: niet komen opdagen

op 01 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon en MyDynalogic zou dit bezorgen. Om 0800 kreeg ik een mail EN sms dat ze tussen 1430-1730 komen afleveren. Ze komen niet!
om 1926 uur krijg ik weer een sms dat ze rond 1935 bij mij arriveren…. het is inmiddels 2100 uur en nog geen wasmachine. Via email van Mydynalogic regelmatig gekeken waar ze uithangen en ze waren in de buurt volgens hun site. echter toen ik rond 2030 keek stond er opeens een melding 1800 afspraak geannuleerd klant afwezig. Echt niet normaal dit en zwaar onacceptabel. Ik zal Bemmel en Kroon hier ook over aanschrijven.

Gewenste Oplossing:

Wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon en MyDynalogic zou dit bezorgen. Om 0800 kreeg ik een mail EN sms dat ze tussen 1430-1730 komen afleveren. Ze komen niet!
om 1926 uur krijg ik weer een sms dat ze rond 1935 bij mij arriveren.... het is inmiddels 2100 uur en nog geen wasmachine. Via email van Mydynalogic regelmatig gekeken waar ze uithangen en ze waren in de buurt volgens hun site. echter toen ik rond 2030 keek stond er opeens een melding 1800 afspraak geannuleerd klant afwezig. Echt niet normaal dit en zwaar onacceptabel. Ik zal Bemmel en Kroon hier ook over aanschrijven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Dawlat,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door briesha