Klacht: niet komen opdagen

op 01 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon en MyDynalogic zou dit bezorgen. Om 0800 kreeg ik een mail EN sms dat ze tussen 1430-1730 komen afleveren. Ze komen niet!
om 1926 uur krijg ik weer een sms dat ze rond 1935 bij mij arriveren…. het is inmiddels 2100 uur en nog geen wasmachine. Via email van Mydynalogic regelmatig gekeken waar ze uithangen en ze waren in de buurt volgens hun site. echter toen ik rond 2030 keek stond er opeens een melding 1800 afspraak geannuleerd klant afwezig. Echt niet normaal dit en zwaar onacceptabel. Ik zal Bemmel en Kroon hier ook over aanschrijven.

om 1926 uur krijg ik weer een sms dat ze rond 1935 bij mij arriveren.... het is inmiddels 2100 uur en nog geen wasmachine. Via email van Mydynalogic regelmatig gekeken waar ze uithangen en ze waren in de buurt volgens hun site. echter toen ik rond 2030 keek stond er opeens een melding 1800 afspraak geannuleerd klant afwezig. Echt niet normaal dit en zwaar onacceptabel. Ik zal Bemmel en Kroon hier ook over aanschrijven.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:56 geantwoord

Geachte mevrouw Dawlat,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door briesha