Klacht: niet klantvriendelijk gedrag

op 16 september 2016 over Plus in de categorie Supermarkten

beste plus,

vandaag om 18:00 was ik bij de plus om brood te halen zoals eigenlijk elke dag op een verschillend tijdstip is het brood van de korenlanders donker op, tenminste het is wel afgebakken maar het licht af te koelen.
dus liep ik net naar iemand in de winkel om hulp te vragen.
mevrouw heet Monique en heeft vaak op de broodafdeling gestaan toen ik haar vroeg mij te helpen zei ze gewoon duidelijk NEE nee het is niet mijn afdeling waarop ik zei nou kun je het dan niet omroepen want ik wil graag 2 korenlanders donker met pijn en moeite liep ze na de afdeling om het om te roepen en uiteindelijk ging ze het zelf maar snijden en zat ze te mopperen over haar collega’s dat ze niet op hun eigen afdeling stonden.
graag zou ik in de toekomst willen zien dat het brood wat vaker is aangevuld om te voorkomen dat ik elke dag opnieuw moet vragen of iemand brood voor mij wil snijden en verpakken. en ik hoop ook dat deze mevrouw hierop word aangesproken want ik vind niet dat je zo met klanten hoort om te gaan ongeacht wat je situatie ook is. want PLUS helpt u graag toch?

met vriendelijke groet,
Samantha Wolf.

als het brood goed en vaker is aangevuld

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door samantha wolf