Klacht: Niet klantvriendelijk door Shanna (33) Plus Fahrenheitstraat

op 20 augustus 2017 over Plus in de categorie Supermarkten

Stond in de rij om af te rekenen. Eindelijk aan de beurt ben ik vergeten de wortels te wegen. Had 4 producten om af te rekenen incl. Wortels.
Kassiere Shanna zei dat ik zelf moet gaan wegen terwijl ik vind dat ze een collega had kunnen vragen aangezien ik al een poosje in de rij stond.
Collega stond links al een poosje met iemand te kletsen!!
Achter mij stond een dame met een wagen vol boodschappen.
Kom ik terug moet ik weer wachten op dame met veel boodschappen.
Haar boodschappen rolden links van de afscheidingsplank, maar ze pakte de boodschappen 1 voor 1 rechts van de afscheidingsplank en daarna in de tas. Kassiere Shanna gaf geen commentaar!
Eindelijk ik met mijn 4 kleine boodschappen, mevr met de grote boodschappen stond er nog(klaar).
Bij het afrekenen pakte ik mijn 4 kleine boodschappen van links om in mijn tasje te doen.
Begon shanna te schreeuwen Mevrouw ik heb die boodschappen daar gedaan Je moet ze daar laten.
Ik op mijn beurt zei: ze zijn zo in mijn tas. Waarop ze weer begon te SCHREEUWEN !!
Toen zei ik, waarom had je net niet tegen de mevrouw voor me met veel boodschappen gezegd maar tegen mij WEL.
Ze begon weer te SCHREEUWEN!!
Ik liep de zaak uit.
NOOIT MEER NAAR PLUS.
Na 20 jaar of meer vaste klant.

Als ze met respect en netjes met klanten kunnen omgaan.
Ik woon al 33 jaar om de hoek
Het is niet de eerste keer.
Heb ook een keer gemeld dat iemand met hond in boodschappenmandje. Ze lachten me uit en deden alsof hun er niks aan de hand was.
Met gevolg: ik gebruik geen boodschappenmandje .

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Plus4onvriendelijk