Klacht: Niet klantvriendelijk

op 19 februari 2018 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Wij hebben vanmorgen gebeld om 8 uur dat er in het hele huis maar 2 verwarmingen warm zijn
Situatie uitgelegd dat er een baby van 3 dagen oud in haar babykamer moet slapen waar dat de verwarming ijskoud is en dat er maar 2 stuks warm zijn
Rond 16:00uur weer gebeld en om 17:19uur zij we terug gebeld door monteur alleen telefoon niet gehoord dus voice mail in gesproken met telefoonnummer 0900 8212174 was gesloten spoed nummer te horen gekregen 038 385 3370 heb ik weer alles uitgelegd dat we een kindje hebben van 3 dagen oud die moet slapen en dat het een noodsituatie is en dan krijg je gewoon te horen van meneer ik kan niks voor u doen de dagdienst hebben het rooster verandert daar heb ik zeggeschap in maar waarom is dit dan een spoed nummer ik vind dit niet klantvriendelijk en dan staat er op internet 24uur beschikbaar
Ik heb gesproken met ivonne van de storingdienst nummer 038 385 3370

Ik vind eigenlijk dat als het om een pas geboren babytje gaat dat er gelijk iets opgelost gaan worden
Maar hier is het laatste woord nog niet over gesproken vind ik

Ik hoop wel op iets van een compensatie

Ik zou tevreden zijn geweest dat als je smorgens 8 uur beld dat er wel een monteur zou zijn gekomen vooral omdat het over een pas geboren babytje gaat en dan bel je rond 16uur weer terug dan krijg je te horen dat er tot 22uur een monteur kan komen en dan net voor half te horen krijgen dat er niemand meer komt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Breman Installatiegroep over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Dominicus Van drie